CRM rendszer szerepe és a webes jelenlét fontossága

A CORRIDOR Hungary marketing ügynökség szeretettel meghívja Önt Vállalkozói Tájékoztató Rendezvényünkre, ahol a CRM rendszer szerepéről és a webes jelenlét fontosságáról hallhat előadást.

2021. november 30. 15:00-16:45, 3300 HKIK székház, Eger Faiskola u. 15.

Előadók: Zvara Zsolt szakmai igazgató és Barta Norbert ügyvezető

Az előadás témája:

1.) CRM rendszer szerepe és megítélése, avagy a digitális megoldások a vállalkozások szemszögéből (Előadó: Zvara Zsolt szakmai igazgató, az előadás időtartama 40 perc)

  • érvek – ellenérvek
  • miért ajánlott a bevezetés
  • tapasztalatok

A CRM rendszer jelentése az angol CRM betűszóból ered, ami a Customer Relationship Management kifejezés rövidítése. Magyarul általában az ügyfélkapcsolat-kezelés kifejezés használatos.

A CRM megoldásokban alapvetően különböző szervezetek és személyek adatai tárolhatók, amelyekkel az előadó cég valamilyen jellegű kapcsolattal rendelkezik. Ebbe beletartoznak a múltbeli, jelenlegi és jövőbeli kapcsolatok is. Az információs rendszer cégre szabható és alkalmassá tehető a gazdasági, pénzügyi, levelező funkciók integrálására.

2.) Webes jelenlét fontossága és az online marketing a vállalkozások életében

(Előadó: Barta Norbert ügyvezető, az előadás időtartama: 40 perc)

  • a webergonómia aranyszabályai
  • a közösségi média marketing
  • google hirdetések
  • ügyfélszerzés

Jelentkezés és információ: 36/516-388

A programokon való részvétel díjmentes. A programokat az aktuális járványügyi előírások betartásával valósítjuk meg, így eseményünk védettségi igazolvány felmutatásával látogatható.

MEGHÍVÓ

Comments are closed.